Δευτέρα, Φεβρουαρίου 25, 2008
Δευτέρα, Φεβρουαρίου 18, 2008
Γράψε τη δικιά σου ιστορία
Παρασκευή, Φεβρουαρίου 15, 2008
Amsterdam_EL ή chain mail
Τελευταία ξυπνάω και ανοίγουν μπροστά μου κείμενα με τίτλους όπως Amsterdam_EL ή chain mail κι εγώ τα κοιτάζω αμφιβάλλοντας πολύ για τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή μου λογική μάχη με τη μάχη λογική. Δεν τα ανοίγω και περιμένω να με χτυπήσουν πολλές φορές την πόρτα. Όχι δεν είναι mail. Είναι κείμενα που έχουν σωθεί απ’ τη σήψη κι έχουν φτάσει ως εμένα, άγνωστο με ποιόν τρόπο. Ετοιμάζομαι να εισέλθω. Μπορεί και να μπω, δε ξέρω. Αν εισέλθω όμως, υποψιάζομαι πως η ανθρωπότητα θα εμπλουτίσει την ιστορία της με ακόμη μια απόφαση. Άχρηστη ίσως. Μπορεί και ναι όμως. Ενώ αν μπω, θα ‘ναι μια κοινότυπη κίνηση η οποία νε μαιν θα καταγραφεί κι αυτή ως μια απόφαση. Αλλά ήσσονος σημασίας, διαλογής Β΄ που λεν. Μια διαφήμιση έκοψε κάτι απ’ τη σκέψη μου και το πέταξε βορά στα θηρία της καταναλωτικής αποπλάνησης. i mipos?
Όχι Α΄. Αστέρι που λεν ή Αρβύλα ή ακόμη και Αρμάδων.
Γενικώς
Ή ακόμη και Αυτά που λες Μαρία.
Δεν το κάνω θένα όμως. Ούτε διορθώνω. Ούτε βγαίνω να φωνάξω πως η γη είναι στρόγγυλη γιατί είναι λάθος. Ούτε όμως ότι είναι περίπου σφαιρική γιατί κι αυτό είναι ράμφος. Η γη είναι επίπεδη. Σαν την οθόνη της τηλεόρασης.
Παρασκευή, Φεβρουαρίου 08, 2008
Κατάσταση πολυ ...κάτι

ΗΡτΕ Η ΩνΑ
ΟΕΟ ΗΡπΕ Η ΩμΑ
ΗΡκΕ Η ΩσΑβγδ
ΟΕΟ ΗΡβΕ Η ΩπΑ!!
Το σύνθημα των κατσικομούτσουνων καρναβαλιστών παιανίζει τζουγκρανώντας τους δρόμους. Κλαίουσες σερπαντίνες και τρούφες κομφετί γεμίζουν τα λιβάδια. Νεαρές λυρίες αισθανόμενες ότι ήρθε η ώρα αντανακλούν σε νεαρούς λυρίους. Παραμένω σε κατάσταση αφρονίας και περιμένω να επιστρέψουν οι σκέψεις που έστειλα αρχάς φθινοπώρου στο μαγικό υπερκέραν.
Την ξέρετε την ιστορία;
….;
Όχι; Ε τότε να σας την πω! Ή μάλλον να μην πω τίποτα. Θα είναι η πρώτη φορά που η ιστορία θα μεταδοθεί με φαντασιοκύματα. Θα κάνω παύση ολίγων λεπτών κι εσείς θα φανταστείτε την ιστορία. Αμέσως μετά θα την πείτε και σε μένα. Θέλω να ξέρω μια ιστορία και να κάνω ιστορίες με όσους θέλουν να την ακούσουν δημιουργώντας κι εγώ λίγη ιστορία. Έτσι Όταν μελλοντικά αναφέρονται σε μένα, θα ξέρουν ότι έχω κι εγώ ιστορία κι ότι δεν πέρασα τη ζωή μου καπνιζόμενος εις τους καφενέδας
απρακτώς πινόντας αψένδια και ρόμια. Το ότι την ιστορ’ έα μου την έχετε πει εσείς δε θα ενδιαφ’ερει κανείς (απ’ τον άλλον)
Βγαίνω
Πάω στην π[λατεία να μιλήσω στα χτεσινά αγάλματα. Στα ναρκισιστικά παιδιά που τρέφονται από λαμέ εικόνες και παραδίδονται στην αχανή έρημο του πτηνού. Κατεβαίνω τις σκάλες βλέποντας τα να σέρνονται κοιτώντας τις μούρες τους στον καθρέφτη. Σκέφτομαι πως η κοινωνία μας πρέπει να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στον Αντιναρκισιστικό αγώνα. Χάνονται τα παιδιά μας! Τι κάνει το κράμπος;
Χα! Τι όμορφη που είναι αυτή η εσοχή!
Σάββατο, Ιανουαρίου 26, 2008
Δευτέρα, Ιανουαρίου 21, 2008
Τι πήγε να κάνει ο Πρωθυπουργός στην Ινδία; - ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! 2
Ρόδος, 18/01/2008
Τα μυστικά του Ταζ Μαχάλ
και οι πυρηνικές συμπάθειες του Πρωθυπουργού
Σύμφωνα λοιπόν με τα ινδικά πρακτορεία ειδήσεων ο κ Καραμανλής εξέφρασε την προθυμία της Ελλάδας να υποστηρίξει το αίτημα της Ινδίας για διεθνή συνεργασία για την ειρηνική χρήση της πυρηνικής ενέργειας. Γιατί ζητάει διεθνή συνεργασία η Ινδία?
Τα δεδομένα: Η Ελλάδα, είναι μέλος -μαζί με άλλες 44 χώρες- του Nuclear Suppliers Group (NSG), που δημιουργήθηκε το 1975 ως απάντηση (τι ειρωνεία) στην πυρηνική δοκιμή της Ινδίας, που είχε πραγματοποιηθεί ένα χρόνο πριν, προκειμένου να τεθούν περιορισμοί στην εξαγωγή και μεταφορά πυρηνικών υλικών ή εξοπλισμού ή τεχνολογίας. Στη μαύρη λίστα των αποκλεισμένων χωρών είναι η Ινδία, η οποία μαζί με άλλες 3 χώρες (Ισραήλ, Πακιστάν, Β. Κορέα), είναι οι μόνες που δεν έχουν υπογράψει την Συνθήκη Μη Διάδοσης των Πυρηνικών (NPT).
Είναι η δεύτερη φορά που ο Έλληνας Πρωθυπουργός ευρισκόμενος στο εξωτερικό «ευλογεί» την πυρηνική ενέργεια. Η πρώτη φορά ήταν στη Βουλγαρία το 2006, όταν είχε δώσει το πράσινο φως για τον πυρηνικό σταθμό στο Μπέλενε. Είχε εκφράσει τότε την ικανοποίησή του για την ανάληψη εκ μέρους της Βουλγαρίας της υποχρέωσης να καλύπτονται οι όροι που έχουν σχέση με την πυρηνική ασφάλεια, παρά το γεγονός οτι έχει καταγγελθεί το πυρηνικό πρόγραμμα στο Μπέλενε ακόμα και από ανώτατους αξιωματούχους (όπως πχ του πρώην Προέδρου της Βουλγαρικής Επιτροπής Ατομικής Ενέργειας) ως υψηλότατου ρίσκου.
«Με την δήλωση του Έλληνα Πρωθυπουργού και τη διευκόλυνση που παρέχεται στην Ινδία, αχρηστεύεται στην ουσία η Συνθήκη Μη Διάδοσης των Πυρηνικών και ανοίγει ακόμα περισσότερο ο δρόμος χωρίς επιστροφή. Ευθυγραμμίζεται η Ελλάδα με την απύθμενη υποκρισία που χαρακτηρίζει τις κυρίαρχες δυνάμεις -με πρώτες τις ΗΠΑ- στα θέματα των πυρηνικών» ήταν το σχόλιο του Προέδρου του Αντιπυρηνικού Παρατηρητηρίου Μεσογείου, Θανάση Αναπολιτάνου.
Η Ελληνική Κυβέρνηση, η οποία στο εσωτερικό δια στόματος Υπουργών της δηλώνει την αντίθεσή της στην εγκατάσταση πυρηνικών σταθμών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό διά στόματος Πρωθυπουργού διευκολύνει το δρόμο προς την πυρηνική τρέλλα, οφείλει να πάρει μιά ξεκάθαρη θέση. Ιδιαίτερα την περίοδο αυτή που εξαγγέλονται πυρηνικά προγράμματα από πολλές γειτονικές χώρες, δημιουργώντας ένα ασφυκτικό πυρηνικό κλοιό που απειλεί το Περιβάλλον, τη Ζωή και την Ειρήνη στην περιοχή.
Τα ραδιενεργά αέρια και η μόλυνση από τη λειτουργία των πυρηνικών σταθμών -πολύ περισσότερο σε περίπτωση ατυχήματος- δεν γνωρίζουν σύνορα.
Η πυρηνική ενέργεια δεν είναι λύση. Είναι ένα ακόμη πρόβλημα.
Δεν πολεμάς τη χολέρα με την πανούκλα.
Τετάρτη, Ιανουαρίου 16, 2008
ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!! 2008 ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ
Ρόδος, 14/01/2008
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Αντιπυρηνικού Παρατηρητηρίου Μεσογείου
Πυρηνικό εργοστάσιο στην Ελλάδα? Όχι, ευχαριστούμε
Να πάρει θέση η Κυβέρνηση
Σύμφωνα με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία»,
«το θέμα της στροφής στην πυρηνική ενέργεια για την κάλυψη αναγκών σε ηλεκτρικό ρεύμα έχει αρχίσει να συζητείται -προς το παρόν ανεπισήμως- στα υψηλά κλιμάκια των συναρμόδιων υπουργείων (Ανάπτυξης, Οικονομίας, ΥΠΕΧΩΔΕ). Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην «Κ.Ε.» κυβερνητικός αξιωματούχος, «το θέμα είναι ποιος θα αναλάβει την πρωτοβουλία να το θέσει και επισήμως στην κυβερνητική ατζέντα...».
Δεν είναι η πρώτη φορά που δημοσιεύματα αναφέρονται στην προοπτική κατασκευής πυρηνικού εργοστασίου στην Ελλάδα. Τον περασμένο Φεβρουάριο ανάλογο δημοσίευμα -που δεν διαψεύστηκε- έκανε λόγο για απόρρητη εισήγηση προς την Ελληνική Κυβέρνηση στην οποία αναφερόταν οτι «είναι σκόπιμο και χρήσιμο η ελληνική πλευρά να προετοιμαστεί τόσο σε επίπεδο μελέτης όσο και σταδιακής ψυχολογικής προετοιμασίας (!!!) της κοινής γνώμης για χρήση της πυρηνικής ενέργειας».
Το Αντιπυρηνικό Παρατηρητήριο Μεσογείου εκφράζει την έντονη αντίθεσή του σε οποιαδήποτε σκέψη για την κατασκευή πυρηνικού εργοστασίου στη χώρα μας. Ζητάμε για άλλη μιά φορά από την Ελληνική Κυβέρνηση όχι μόνο να πάρει θέση, αλλά και να αναλάβει όλες τις απαραίτητες πολιτικές πρωτοβουλίες για την αποτροπή εγκατάστασης νέων πυρηνικών αντιδραστήρων, που σχεδιάζουν γειτονικές χώρες. Αμφισβητούμε οτι είναι κυριαρχικό δικαίωμα μιάς χώρας να αποφασίζει μονομερώς την εγκατάσταση πυρηνικών σταθμών, όταν από τη χρήση τους κινδυνεύει η ασφάλεια όλης της περιοχής. Ιδιαίτερα για τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή -μιά περιοχή ούτως ή άλλως εύφλεκτη- η εγκατάσταση πυρηνικών σταθμών συνιστά κυριολεκτικά παιχνίδι με τη φωτιά.
Επιμένουμε οτι ευθύνες δεν αναλαμβάνουν όσοι αποφασίζουν το βήμα προς την πυρηνική τρέλλα, αλλά και όσοι ανέχονται ή διευκολύνουν αυτές τις εξελίξεις.
-Είναι μύθος η ασφαλής λειτουργία των πυρηνικών αντιδραστήρων. Η εξέλιξη της πυρηνικής τεχνολογίας, για την οποία δεν υπάρχουν όρια ασφαλείας, δεν μπορεί να αποκλείσει την πυρηνική εκτροπή.
-Είναι μύθος οτι παράγεται φθηνή ηλεκτρική ενέργεια από τους πυρηνικούς αντιδραστήρες, ιδιαίτερα σε περιοχές σεισμογενείς. Το υψηλό κόστος εγκατάστασης και λειτουργίας σε συνδυασμό με το μικρό χρόνο λειτουργίας ενος αντιδραστήρα, καθώς και η διαδικασία διαχείρισης των αποβλήτων και του ασφαλούς κλεισίματος ενός πυρηνικού σταθμού, κάνουν τελείως αντιοικονομική την επένδυση. Δεν είναι τυχαίο οτι αντιδραστήρες κατασκευάζονται σε όλο τον Κόσμο μόνο με κρατικές επιδοτήσεις.
-Εξακολουθεί να παραμένει άλυτο και υπ΄ αριθμόν 1 πρόβλημα, η συσσώρευση μεγάλων ποσοτήτων πυρηνικών αποβλήτων που παραμένουν ενεργά για πολλούς αιώνες, των εγκαταστάσεων των πυρηνικών εργοστασίων συμπεριλαμβανομένων.
Και όλα αυτά σε συνθήκες κανονικής λειτουργίας ενός πυρηνικού αντιδραστήρα, χωρίς να υπολογίσει κανείς τις καταστροφικές συνέπειες ενός ατυχήματος από βλάβη στον αντιδραστήρα, είτε στις δεξαμενές φύλαξης των αποβλήτων, είτε κατά τη μεταφορά τους, είτε από ένα «τυφλό» χτύπημα.
Τι απομένει ως επιχείρημα? Οτι η πυρηνική ενέργεια είναι «καθαρή» και δεν επιβαρύνει το περιβάλλον με ρύπους που ενισχύουν την αλλαγή του κλίματος. Οι υπέρμαχοι της πυρηνικής ενέργειας επικαλούνται το Πρωτόκολλο του Κιότο, τις εκθέσεις για την κλιματική αλλαγή. Τους απαντάμε: Είναι ένας ακόμα μύθος η καθαρή και χωρίς επιβάρυνση για το περιβάλλον ηλεκτρική ενέργεια από αντιδραστήρες. Τόσο η μόλυνση με ραδιενεργά αέρια κατά τη λειτουργία τους, όσο και η ρύπανση με μεγάλες ποσότητες αερίων που επιβαρύνουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά τη διαδικασία διαχείρισης του πυρηνικού καυσίμου και των αποβλήτων, καταρρίπτουν τα επιχειρήματα.
Συμπερασματικά: Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από πυρηνικά δεν είναι λύση.
Η λύση βρίσκεται στην εξοικονόμηση ενέργειας και στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Είναι οι τομείς, στους οποίους έξακολουθεί η ευλογημένη χώρα του Αιόλου και του Ήλιου Απόλλωνα να βρίσκεται στους ουραγούς, παρά τα αναμφισβήτητα συγκριτικά πλεονεκτήματά της. Οι ευθύνες όλων και πρωτίστως αυτών που παίρνουν τις πολιτικές αποφάσεις, κάτι παραπάνω από προφανείς.
ΤΕΕ/Τμ. Δωδεκανήσου, Μητροπόλεως 4, Ρόδος, Τ.Κ. 85100, Ελλάδα
Τηλ.. (0030)6936656947, FAX: (0030) 2241022462
Επειδή όμως και η ευρύτερη γεωγραφική περιοχή στην οποία ανήκει η Ελλάδα βρίσκεται σε κλοιό πυρηνικών κερδοσκόπων και πολιτικών καιροσκόπων, διαβάστε κι αυτό
Δε μας φτάναν όλα τ' άλλα! Πάνω που είπαμε να κοιτάξουμε και λίγο τον πλανήτη με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Περνάει η εξουσία στην αντεπίθεση προτείνοντας πυρηνικά!!! Αυτά που λες Μαρία! Για όσους πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει μη αντικαπιταλιστική και μη ανατρεπτική οικολογία.
Τετάρτη, Ιανουαρίου 02, 2008
ΠΑΤΑΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕΕΕ!!!
Ένα τρένο αναιρεί τα σχέδιά του κι αναβάλει συνέχεια τα ταξίδια του. Χμ! Να αναρωτηθώ φωνασκώντας και να ξυπνήσω τους ξωτικούς προορισμούς μου ή να εξοργιστώ χαμηλόφωνα κι ό,τι γίνει; Δεν ξέρω. Έξω χιονίζει! Θα πέσω σε χειμέρια σκέψη, προς το παρόν κι όταν κοπάσει η άσκοπη κατανάλωση ονείρων και πετρελαίου, θα αποφασίσω. Με το χιόνι περνάει κι η λιανοπώλ..ισσα με τις πατάτες Νευροκοπίου η οποία επαναλαμβάνει με νεύρο «Πατάτες ΜΙΛΑΜΕΕΕ!!!». Όντως ΠΑΤΑΤΕΣ! Από πού να πιαστείς και να μην πέσεις; Από πού να πιαστείς και να μη συναντήσεις τις υπόγειες ρίζες;! Underground roots είπατε; Και βέβαια!!Καινούργιο κοσκινάκι μου και ΠΟΥ να σε κρεμάσω Το 2008!!! Πρώτη νύχτα του χρόνου κι οι μπαμπούλες, που μας αγάπησαν φαίνεται, ξαναφάνηκαν στα μέρη μας. Ήταν μυστήρια χτες βράδυ. Ο ουρανός δεν είχε αποφασίσει αν ήθελε να βρέξει ή να ρίξει χοντρές μπαμπούλες. Στην αρχή τα ‘κανε και τα δυο. Μετά νίκησαν οι μπαμπούλες και το τοπίο άσπρισε όμορφα. Για να το γιορτάσω, τύπωσα το “The Nile” του Jean-Michel Basquiat και έφτιαξα ένα ποτό με πρόχειρα πολύσπορα υλικά.

Σάββατο, Δεκεμβρίου 29, 2007
Κυνηγοί στήνουν καραούλια στα καμμένα του νομού Ηλείας
Κυνηγοί στήνουν καραούλια ακόμη και στους δρόμους… δολοφονώντας ότι απέμεινε ζωντανό μετά τις πυρκαγιές. Ένοπλοι φονιάδες, που δεν διστάζουν να απειλήσουν όλους όσοι τους ενοχλούν…
Δεν γίνεται άλλο να τους αφήνουμε να κυνηγούν και να εξολοθρεύουν ότι απέμεινε από ζωή στα καμένα δάση.
Στην Πελοπόννησο η κατάσταση είναι εξωφρενική. Κυνηγοί στήνουν καραούλια ακόμη και στους δρόμους… λίγα μόλις μέτρα από καμένες εκτάσεις.
Στα περάσματα ... στις άκρες των δρόμων... Προτάσσουν τα όπλα και απειλούν... έστω και έτσι το βίντεο... αποτυπώνει έναν από αυτούς.
Η αστυνομία κωφεύει, η δασική υπηρεσία κυνηγά μαζί με τους… κυνηγούς… η τοπική αυτοδιοίκηση κλείνει τα μάτια… οι κάτοικοι το ίδιο…
Η δημοκρατία τους …ευλογεί το μακελειό.
Οι ντόπιοι στην πλειονότητα τους, κλείνουν τα μάτια και τα αυτιά…. και οι κυνηγοί συνεχίζουν το … δολοφονικό τους έργο.
Ως αιδώ
Κόκκινοι αντι-ρεπόρτερ
(Απ’ το indymedia)
Τετάρτη, Δεκεμβρίου 19, 2007
ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!
Το ψήφισμα υπεγράφη από τις αντιπροσωπείες όλων των Μεσογειακών χωρών ( Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Πορτογαλία) και όλων των παρατάξεων... εκτός μίας:
guess who?...
Ο κ. Ρουσόπουλος είπε ως δικαιολογία ότι αυτό είναι παρέμβαση στο Σύνταγμα της Χώρας βλέπε Άρθρο 24, περί 'δασικών εκτάσεων και δασών' !!...
Εκτός, αυτού, προχτές οι ειδήσεις ακόμα και των κρατικών καναλιών - αναφέραν οτι 2.000 και πλέον στρέμματα στη Ζαχάρω 'παραχωρήθηκαν για ήπια τουριστική ανάπτυξη' σε μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα.
Οφείλουμε να δείξουμε σε όλα τα κόμματα οτι δεν είμαστε σύμφωνοι και οτι δεν αδιαφορούμε: υπογράψτε το petition για την προστασία των δασών. Οι τωρινές 80.000 υπογραφές είναι πάρα πολύ λίγες - οφείλουμε να τις κάνουμε 2.000.000 , αφού η αίτηση αυτή θα σταλεί στη Βουλή, στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αλλά και στον ΟΗΕ.
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!
www.petitiononline.com/forestgr/




