Πέμπτη, Οκτωβρίου 20, 2005

Domenico Mattino


Γειά σας!
Είμαι ο Domenico Mattino.
Γεννήθηκα στις 15 Οκτωβρίου του 2005 στην Αθήνα.
Έχω μεγάλα μάτια, για να βλέπω καλά γύρω μου και κυρίως μπροστά μου, και μεγάλη μούρη με φίλτρο, για να μη μπαίνει ότι να 'ναι στα πνεμόνια μου.
Φοράω λαχανί φωσφοριζέ μπέρτα, για να μη με παραμαζέψει κανά αμάξι όταν περπατάω ή κανά απρόσεχτο πετούμενο όταν πετάω. Έχω ροζ πατούσες και όσοι με είδαν είπαν ότι μάλλον θα γίνω καλό παιδί. Αυτό όμως προς το παρόν δε μ' απασχολεί. Γιατί εδώ και πολύ λίγο σήκωσα κεραία με άστρο, μπας και μάθω να ονειρεύομαι. Όταν το καταφέρω, βλέπουμε.
Τα λέμε

4 σχόλια:

Filotas είπε...

Να ζήσεις γιάβρουμ! Φτου - φτου να μην αβασκαθείς! Σιδερένιος και γρήγορα να φύγεις από εκεί που γεννήθηκες!...

nonplayer είπε...

Sweet dreams Domenico!

. είπε...

ει ψιτ! ναι, εσυ με το φωσφοριζέ...ονειρέψου έναν καλύτερο κόσμο και μην ανοίξεις τα μάτια σου

ci είπε...

Sweet dreams till sunbeams find you
Sweet dreams that leave all worries behind you!!