Παρασκευή, Φεβρουαρίου 15, 2008

Amsterdam_EL ή chain mail


Τελευταία ξυπνάω και ανοίγουν μπροστά μου κείμενα με τίτλους όπως Amsterdam_EL ή chain mail κι εγώ τα κοιτάζω αμφιβάλλοντας πολύ για τη χρησιμότητά τους στην καθημερινή μου λογική μάχη με τη μάχη λογική. Δεν τα ανοίγω και περιμένω να με χτυπήσουν πολλές φορές την πόρτα. Όχι δεν είναι
mail. Είναι κείμενα που έχουν σωθεί απ’ τη σήψη κι έχουν φτάσει ως εμένα, άγνωστο με ποιόν τρόπο. Ετοιμάζομαι να εισέλθω. Μπορεί και να μπω, δε ξέρω. Αν εισέλθω όμως, υποψιάζομαι πως η ανθρωπότητα θα εμπλουτίσει την ιστορία της με ακόμη μια απόφαση. Άχρηστη ίσως. Μπορεί και ναι όμως. Ενώ αν μπω, θα ‘ναι μια κοινότυπη κίνηση η οποία νε μαιν θα καταγραφεί κι αυτή ως μια απόφαση. Αλλά ήσσονος σημασίας, διαλογής Β΄ που λεν.

Μια διαφήμιση έκοψε κάτι απ’ τη σκέψη μου και το πέταξε βορά στα θηρία της καταναλωτικής αποπλάνησης. i mipos?

Όχι Α΄. Αστέρι που λεν ή Αρβύλα ή ακόμη και Αρμάδων.

Γενικώς

Ή ακόμη και Αυτά που λες Μαρία.

Δεν το κάνω θένα όμως. Ούτε διορθώνω. Ούτε βγαίνω να φωνάξω πως η γη είναι στρόγγυλη γιατί είναι λάθος. Ούτε όμως ότι είναι περίπου σφαιρική γιατί κι αυτό είναι ράμφος. Η γη είναι επίπεδη. Σαν την οθόνη της τηλεόρασης.

5 σχόλια:

mindstripper είπε...

Κι ερωτευμένα πουλιά και ψάρια να κολυμπάνε στον ουρανό.

Σ' ευχαριστώ για τα χρώματα μίστερ. Αυτή την πεταλούδα την αγαπάω πολύ (και το ψάρι σου είναι πανέμορφο πτηνό).
Φιλιά πολλά!

cuentos_nat είπε...

στην πυρά λοιπόν....
φιλιά

ci είπε...

Α, το δικο μου πάντως να το ανοίξεις γιατί έχει ζουζουνάκια και αρκουδάκια!
Besitos:)

0comments είπε...

Γειά σας κορίτσια!
Τι καμνετε;

Hello girls!
How do you ndo?

Roadartist είπε...

τι ωραία χρώματα .. και η τελευταια φωτο animation.. :)