Τρίτη, Ιουλίου 04, 2006

Ο Αχιλέας απ' το Κάιρο παντρεύτηκε τον Κ. Τουρνά και ζουν στα Βριλήσσια. aktvril@lost.com

Καπίτολο 1



Κι άμα ρθεις από μακριά
Θα σου ρίξω μια πετριά
Που θα είναι όλη δικιά σου
Για την τόση απονιά σου.


Ένα καμπιλομπουζούκ λικνίζεται στους ρυθμούς της Καλαμάτα - Ρούμπα και αποτελειώνει τα μετρητά και τις επιταγές του μικρομεσαίου αγροτοβιοτέχνη.
Άι Άι Άι Άι κάντα η αρτίστα.
Η ζωή προχωράει σε μονοπάτια πλακόστρωτα παρέα με ανέμπνευστους αστούς που ψάχνουν δροσιά στην όποια καταπίεση.

Τι θα γένει Τι θα γένει
Μου κοψε η μικρή το γένι
Πήρε τις επιταγές μου
Ξύρισε τις μουστακές μου
Μου ξεπάστρεψε το βιό μου
Μα άφησε το αγροτικό μου
Ά! Ρε! Άτιμη καψούρα
Μ' έφαγες τον γεροξούρα!


Καπίτολο 2


Τα μέηλ είναι πουλιά. Όταν θα 'ρθει η κυνηγετική περίοδος ένα ένα μπαίνουν στο στόχαστρο και πέφτουν.
Οι γνωστοί απ' το Λίβανο - Χαθήκαμε! gnoli@lost.com
Ο Αχιλέας απ' το Κάιρο παντρεύτηκε τον Κ. Τουρνά και ζουν στα Βριλήσσια. aktvril@lost.com
Η Σάσα με το Θοδωρή χαθήκαν στις ομίχλες. Πόσα χρόνια!
sathe@lost.com
To Σκουλήκι έγινε υπάλληλος του ΟΤΕ έχει και 2 κορούλες. Απ' το 84! skul@lost.com
Ένα γράμμα για όλους τους φίλους που χάθηκαν. Ποιο να 'ναι άραγε; Το Χ; Ο Claudio απ' το Σαλέρνο. Θα πήγαινε να ζήσει με τη μάνα του σ' ένα χωριό στο βορρά και θα μου έγραφε μόλις. Clasal@lost.com
Τα ίδια θα λεν και αυτοί για μένα.
0com@lost.com

Καπίτολο 3

Γιατί πήγες στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ;

Α. Γιατί ήθελα να στηρίξω την προσπάθεια
Β. Γιατί σε τέτοιους χώρους αισθάνομαι ξανά νέος
Γ. Για να δω το Μάλαμα με 5 ευρώ
Δ. Για να το λέω στο γραφείο και να πουλάω μούρη
Ε. Για τίποτα απ' τα παραπάνω, αλλά γιατί .....

Καπίτολο 4
Αυτά που λες Μαρία! Έγινες Ενός Χρόνου!


4 σχόλια:

ci είπε...

Χρόνια μας Πολλά και πάλι, μέρα γιορτής μέρα χαράς για τα Δραμινά μπλογκς που μεγαλώνουν:ΡΡ
Οι εορτασμοί στο Ύδραμα!
Και του χρόνου, 0comments:)

Παπαρούνα είπε...

εύχομαι πέρα από τους ...@lost.com
να υπάρχουν και
...@newfindings.com

καλά καρπούζια, και του χρόνου, μηδεν κόμμεντς:))

mindstripper είπε...

Αχ Μαρία, Μαράκι, Μαριώ... ;-)

Χρόνια πολλά 0 com. Πάλιουρας πια.

0comments είπε...

#Citronella
Mεσα στον Αύγουστο κανα 2 μέρες θα είμαι Δράμα ελπίζω να σε πετύχω για να αλληλοκεραστούμε
#παπαρούνα
θενξ! Απ' το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί
#mindstripper
Βέρυ φενξ! Ναι για!