Σάββατο, Ιουλίου 08, 2006

Να!


Καλοκαιρινές σημαίες με κάτι κυκλικό στη μέση που να θυμίζει αναπαραγωγή, προέλευση. Παιχνίδι που πετάμε. Να αναδειχθεί σαν τέτοιο στην άκρη του κύματος.
Εκεί ακριβώς όπου Γιαπωνέζοι φωτογραφίζουμε τις ανάσες μας. Δεν έχει απομείνει τίποτα εξάλλου που να μην είναι αποθηκεμένο στις μνήμες μας.
Κι οι μνήμες δεν σημαίνουν πια αναμνήσεις αλλά διαθέσιμα μπάιτς.
Στις διακοπές κουβαλάω όλες τις μνήμες μου. Συνολικά 2GB.




Κάθε πρόταση ξεκινάει με πολλές ελπίδες. Να καταλήξει τελικά αδιέξοδο δρομάκι σ' ένα περιοριστικό σημείο στίξης. Τελεία. Ατελής υποδυόμενη την Τελεία.
Μια τελεία κουκίδα από μακριά, που κοντά έχει πολλά να πει.

Professional
Flying Disc
Model sport
Made in Italy
Ταυτότητα χαρακτηριστική του είδους.
Επαγγελματίας
Ιπτάμενος δίσκος -Που μπορεί και να σημαίνει Ούφο. Άγνωστο. Ιπτάμενο. Αντικείμενο καλοκαιρινής λα-γν-τρ-είας.
Σπορ μοντέλο για να ξεφεύγει γρήγορα τις κακοτοπιές τις καθεστηκυίας λογικής
Ιταλοθρεμένος.

4 σχόλια:

Filotas είπε...

Dischi Volanti amig0! Buen Fin de Semana!

ci είπε...

Pardon αλλά για αύριο ειδικά θα θυμηθώ την γαλλομάθειά μου:Ρ
Καλό σ-κ 0comments:)

(Πάντως μιλώντας για μνήμες.. -> total recall!!)

0comments είπε...

Cit & Ang
Hi there!!

neraida είπε...

Κάθε πρόταση ξεκινάει με πολλές ελπίδες. Να καταλήξει τελικά αδιέξοδο δρομάκι σ' ένα περιοριστικό σημείο στίξης. Τελεία.

Εγώ λέω να πακετάρω την κατάθλιψή μου, και να τη ξεναγήσω στις κυκλαδίτικες παραλίες. Μου απαγορεύω ρητά φέτος να προσπαθήσω να αναγνωρίσω οτιδήποτε πετάει άγνωστο γύρω μου, και να βουλιάξω περισσότερο στην περιορισμένη μνήμη μου, τόσο ώστε τίποτα να μην έχει σημασία και ύπαρξη.

Σας φιλώ γλυκά και φεύγω ταξίδι. Δεν έχω προτάσεις, ελπίδες ή κάποιο συγκεκριμένο σημείο στίξης να δέσω τη σημαία μου. Δεν ξέρω καν αν έτσι θα είναι καλύτερα.

Όπως και να έχει, 0 com έγραψες πάλι, υπέροχα όπως πάντα και θέλω να σου στείλω καλοκαιρινούς χαιρετισμούς με την σύμβαση ότι φέτος το καλοκαίρι θα είναι πολύ καλό.

:)