Πέμπτη, Ιανουαρίου 19, 2006

ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΛΙΣΕ!!

Εξωτικές πεταλούδες, στο σκοτάδι προσπαθούν να αγκαλιάσουν κάποιο ερωτικό τραγούδι του Έλβις, αλλά αυτό τους ξεφεύγει περίτεχνα και σαν από μηχανής Θεός εμφανίζεται στο ραδιόφωνό μου.
- Hello!
- Hello! ...

Δεν αργεί ν' αναδυθεί η μεταξύ μας οικειότητα. Αυτή η ίδια των πολύ παλιών γνωστών. Σε γνωρίζω από παλιά. Με γνωρίζεις από παλιά. Γνωριζόμαστε από παλιά. Κοιτιόμαστε κι αποφασίζουμε να αποχωρίσουμε αμφότεροι εις ένδειξη διαμαρτυρίας για την καταστροφή του στοιχείου της έκπληξης στη συναναστροφή μας.

Diafora melodika agglika stolizoun tous dromous ton HerZianon kai tous thymizoun oti ta tragoudia tous dinoun xro0ma kai zoi. Alliws tha itan axroma, aozma ki oudetera. Anyparkta. Ti tha itan arage I foni tis Amerikis xoris tis melagxolikes Blue Notes? Poso apotelesmatiki tha itan i American Propaganda xoris ta iperoha xespasmata tou Dizzy Gillespie kai tis romantikes serenates tou Glen Miller? Ena tipota tha itan!! ENA TIPOTA!

Η Ηχώ της μαγικής αυτής λέξης, με επαναφέρει απ' το δωδεκάμετρο μουσικογενή λήθαργο της ιστορίας του "Θρύλου που έφυγε μακριά", στην πεζότητα των τελευταίων copy paste δημιουργημάτων, που στέλνει στα αυτιά μου μια ξεσκέπαστη μάρσιπος που ξοδεύει φρενήρης την άσφαλτο της γειτονιάς μου.
Συνοφρυωμένος, σηκώνομαι, πάω μια βόλτα στην κουζίνα να ελέγξω την πορεία του μπριάμ στον φούρνο και αμέσως μετά επιστρέφω στην οθόνη μου με το μυαλό μου γεμάτο ερωτηματικά τύπου:
Ρε λες να μη χρειαζόταν σκόρδο στο μπριάμ;
Λες η απέναντι να με ματιάζει όταν με βλέπει με την ποδιά να πλένω πιάτα;
Μήπως δεν είμαι καλά και πρέπει να ξαναρχίσω τα ναρκωτικά;
Άραγε τι να σκέφτεται ο τελευταίος καλόγερος που μπήκε σήμερα στο Όρος;
Γιατί γαμώτο γυρίσαν; (Μη με ρωτάτε ποιοι)
Τέλος πάντων.
Amesos meta xtypaei to thlefono
Driiiin Drriiiinnn!!!
Σταμάτα πια μ' έπρηξες απ’ το πρωί ....
- Hello!
- Hello!

Ωπ! Τι γίνεται; Τι σκόνη είναι αυτή; Και χωρίς δεύτερη κουβέντα βγάζω το σπαθί μου και κάνω μια πλήρη στροφή γύρω απ' τον άξονά μου προσπαθώντας να ανακαλύψω τι είναι αυτό που είναι τόσο πολύ σκονισμένο ώστε να μην αφήνει τα μάτια μου να ... Το αποτέλεσμα όμως είναι διαφορετικό από το αναμενόμενο. Αντί να φανερωθεί εμπρός μου η ταυτότητα του ομιχλώδους αντικειμένου, σούρνεται σιγά σιγά μέχρι τα πόδια μου, ένα κιβώτιο με ζωγραφισμένο πάνω του τον αριθμό 42. Τι σι συ πουλί μ; Ρωτάω. Ιγούώ ειμ ιγουώ βζουνάκj γουργό ... Τραγουδάει αυτό. Και τι θές; Ξαναρωτάω. Θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι κατά την στροφή γύρω απ' τον άξονά σου, η κατάσταση της παγκόσμιας τάξης πραγμάτων δεν επηρεάστηκε καθόλου. Ως εκ τούτου πρέπει να αναθεωρήσεις την ιδέα που έχεις για τον εαυτό σου. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
Μένω άφωνος. Το μυαλό μου στέρεψε. Ο στόμας μου στέγνωσε. SHOCK!!!
- Hello!
- ....

- Hello!
- ....

Πρέπει να απαντήσω και στο τηλέφωνο. Με τι λόγια όμως; Γαμώτο ... Πρέπει να βγω ν' αγοράσω.... Μαλακία! Έπρεπε να είχα λίγα λόγια καβάντζα για μια ώρα ανάγκης. Αλλά έτσι ήμουν πάντα .... Φάτην τώρα! Και πέταξα και τα τελευταία περιοδικά .... Κάτι θα 'βρισκα να πω .... Μια λεξούλα, μια φρασούλα τόση δα, μια κοινοτυπία ....

ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΛΙΣΕ!!

8 σχόλια:

mindstripper είπε...

Ωραία μέρα σήμερα ;-)

(πάω στοίχημα ότι το κιβώτιο θα πετάξει χέρια που θα χτυπήσουν παλαμάκια!)

Filotas είπε...

amig0 αν δεν φοράς ποδιά δεν σε ματιάζουν οι γειτόνισσες!!! Ξέρω που σε λέω!...

ci είπε...

Meglio stasera che domani o mai
Domani chi lo sa, quel che sara!


{Διαβάζοντας για Έλβις, ο οποίος πάντα μου θυμίζει το it's now or never - αλλά είπα να το κάνω σε πιο μάμπο εκδοχή το κλισέ;)
}

0comments είπε...

# mindstripper Tα κιβώτια είναι μετά τις πόρτες τα πιο περίεργα και ύπουλα πράγματα (Marvin the robot) Mακάρι να χτυπήσουν παλαμάκια γιατί εκ πείρας για μούτζα το κόβω.

# Angelito φίλε μου θα το δοκιμάσω. Αν και μάλλον έχεις δίκηο. Για το ξεμάτιαγμα χτύπα ένα μοχίτο για πάρτη μου απόψε. Ει δυνατόν αντι για (η)δυόσμου ουν ποκίτο ντε γιερμπα μπουένα.

# Snowflake το "it's now or never" είναι απ' τα αγαπημένα μου για τον απλό λόγο ότι είναι με άλλους στίχους το "Ο sole mio!" ύμνος της αγαπημένης μου Napule!!!

Chaca-Khan είπε...

Πω πω!!
Είχα πολύ καιρό να σε επισκεφτώ..
Δε θα το ξανακάνω.. Αλλά απ΄την άλλη είναι και ωραίο να χεις υλικό να διαβάζεις
Πέρασα πολύ ωραία..
Youuuuuuuuuu AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAre my dEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEesti-ny (afierwnw)

0comments είπε...

Να 'σαι καλά ρε Τσακ!

neraida είπε...

Μούτζα, ε? Χμμ....

Λοιπόν, ήρθα για βοήθεια:

Ρε λες να μη χρειαζόταν σκόρδο στο μπριάμ;
Κατά βάση, ναι, αλλά εγώ το απεχθάνομαι.

Λες η απέναντι να με ματιάζει όταν με βλέπει με την ποδιά να πλένω πιάτα;
Ναι.

Μήπως δεν είμαι καλά και πρέπει να ξαναρχίσω τα ναρκωτικά;
Σαφώς και ναι.

Άραγε τι να σκέφτεται ο τελευταίος καλόγερος που μπήκε σήμερα στο Όρος;
Άγιο σεξ.

Γιατί γαμώτο γυρίσαν;
Πάντα γυρίζουν.

Δε πιστεύω να θέλεις και κλισέ μετά από αυτά...

:)

Ανώνυμος είπε...

TI TIMI!

Vrika to shediaki mou! Ti orea ti kala... oreo to kanes ;p

CIAO!