Κυριακή, Ιουλίου 26, 2009

Καλοκαιρινό

..


Το θρόισμα των φύλλων στέλνει στο σπίτι απ’ τις σίτες ένα δροσερό αεράκι, για το οποίο πίστευα μέχρι πριν από λίγο, ότι ερχόταν από Μαΐστρο. Η φράση όμως του πατρός μου και ανεμογνώστου «Ο Μαΐστρος με τα σύννεφα δύσκολα παντρεύονται» ανέτρεψε τη βεβαιότητα και έστρεψε το πληκτρολόγιό μου προς Τραμουντάνα μεριά, με την οποία κολλάν καλύτερα τα σύννεφα.
Οι εικόνες του Αντρέα Πατσιέντσα από τα εφηβικά καλοκαίρια στην Απουλία δένουν τέλεια με τις δικές μου. Το οσμικό επιστέγασμα από συκόφυλλα έρχεται να το επιβεβαιώσει. Παρέα από δίπλα οι παιδικές σκανταλιές, τρανώνουν τη βεβαιότητα του βιοτικού ενιαίου της Μεσογείου.
Mare Nostrum
Τα καλοκαίρια στα κάμπινγκ με τις πρώτες νεανικές παρανομίες σε επίπεδο ουσιών και απελευθέρωσης παραμένουν πρώτα στη σειρά των κοινών ρικόρδων. «Είδα τα καλοκαίρια μου στα έργα σου» Έτσι θα μπορούσα να ξεκινήσω στιχάκι, που ίσως και να γίνονταν τραγούδι για τα κοινά μεσογειακά καλοκαίρια. Προς το παρόν όμως, απολαμβάνω την απογευματινή δροσιά, συντροφιά με τζιτζίκια, σπουργίτια και άλλα πετεινά, περιμένοντας τους προσκυνητάς στο παρακείμενο παρεκκλήσι του Αγίου Παντελεήμονος.

1 σχόλιο:

Rodia είπε...

Μι αγάπη για το καλοκαίρι.. λέει το ωραίο τραγουδάκι, ελαφρό, δροσερό, πάνω στο κατάστρωμα του καραβιού ακούγεται καλύτερα.. όμως οι αγάπες με τις μακριές ρίζες φυτρώνουν το χειμώνα.. τα χειμωνιάτικα βράδια θα τα περνάμε με χάδια κι όταν κρυώνεις μωρό μου θα σε τυλίγω με το παλτό μου.. τι να σου κάνει ένα καλοκαιρινό βορειαδάκι; Χρειάζεται γερός Βαρδάρης, μια άγρια Τραμουντάνα να συρρικνωθείς σε μιαν αγάπη που θα σε καταβροθίσει σαν ψημένο κάστανο!
______________
(σόρρυ, αλλά η έμπνευση ήρθε ξαφνκά!)